UPDATING MY BLOG AFTER 4 DAYS OF SILENCE.

Jag steg nyss ut ur duschen och nu sitter jag här med det blöta håret som droppar ner på mitt
sovrumsgolv men jag bryr mig inte. Jag måste uppdatera bloggen, hahah! I fredags la jag bara upp
bilder från den första dagen så nu kommer ni får dem igen men också nya bilder från de andra dagarna!

BILDER FRÅN ALMEDALSVECKAN PÅ GOTLAND!

DAG 1!

   
   
  
   
  
   
  


DAG 2!



  
   
   
  
  
  
   


DAG 3!

  
  
  
   
  


DAG 4! (SISTA DAGEN)

  
   
  
  
  
 

Det här inlägget tog mig nästan 3 timmar att göra så nu är mitt hår torrt igen, hahah!
Fast jag åt emellan också! Nej, nu måste jag sova. Det blev ingen beskrivning till bilderna
eftersom de var så många men om ni vill se dem i större format och med lite beskrivning också,
gå då in på bild-fliken och titta på dem!



Som kronan på verkat laddar jag också upp en bra låt för den soliga sommaren vi nu bjuds på!
Sweet Caroline - Glee Cast




              T A C K   G O T L A N D   F Ö R   F Y R A   S O L I G A  D A G A R !


Postat av: elincarlsson

åh, du ser ut att ha haft det great! :)<3<3

2010-07-13 @ 19:06:59
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Va duktig du är på att fota, tjejen! =)

2010-07-13 @ 20:43:16
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Oj! Det var pappa som kommenterade från hans data, hahah! Så EGO är jag inte, haha! :)

2010-07-14 @ 18:55:22
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin