TEARS OF HAPPINESS, TEARS OF SADNESS, TEARS OF DEAR JOHN...

Igår såg jag Dear John. Det var online, men kvaliten var ändå hur bra som helst. Men filmen var bättre! Usch, om ni inte vill att mascaran ka rinna ska ni inte se den, men om ni vill se en sjukt bra film rekommenderar jag starkt! Jaha, idag har jag fått ett par jäättesnygga sandaletter från Skosven (haha!). Men vi har tyvärr inget internet till vra laptops här nere just nu så jag får använda den stationära istället men jag är så ovan vid XP. Den har ju inte alls samma funktioner som windows 7. Hoppas alla har det bra! Hörs imorgon, förhoppningsvis från min dator så att ni kan vi lite bilder också! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin