SAKNAD VÄN

Idag fick jag äntligen träffa Emma! Hon kom med bussen kl halv 12 och sedan gick vi till Karin's för tydligen var Emma tvungen att köpa en Vinto, om någon vet vad det är...jag gjorde inte det förrän kl fem över halv 12 idag :P
När vi kom hem satt vi lite framför datorn och gjorde sedan lunch. Eller ja, jag gjorde lunch och Emma kollade
på. Hahah! Vi åt och solade sedan. Sen ville Emma träffa Wigge så det gjorde vi också. Hon var
tvungen att åka hem kl halv sju och éfter det gick jag hem och åt och nu sitter jag här!


Världens godaste lunch, hahah!




Min sööööta Emma!


Mammas Caesarsallad. Jättegod!


Vi hade jättekul, men tyvärr kunde hon inte slagga här. Fosterfamiljens regler.
Aja, talk to ya later!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin