PURPULE HIGHLIGHTS

Haha! Igårkväll efter jag hade gjort mitt inlägg kom mamma smygandes och sa att jag skulle smyga ut och ta en bild på våra grannar som hade somnat ute på verandan, med öppen mun! :thumbup:

Jaha, för kanske 2 timmar sedan så var jag, mamma och Erik nere och badade. Idag gick det
jättebra, faktiskt! :)
Det var stooora vågor och mamma tyckte att vi skulle leka en ny lek som jag kallar kasta-ner-sigrid-bland-all-tång-där-det-också-finns-en-sten-som-är-vass-som-sigrid-sedan-skär-sig-på!

Jo. Tack mamma! :bigeyes: :thumbdown:

Postat av: ELIN

stackarssss :(<33

2010-07-24 @ 13:47:52
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: jag Elin Frida och Olivia:)<3<3

2010-07-24 @ 14:34:27
URL: http://weryme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin