MATHILDA!

Hejsan! I onsdags var jag med Mathilda. Vi gjorde amerikanska plättar med rabarbersirap till lunch, gick hem till Cajsa en stund, åkte ner på stan och tog en shake på Waynes och såg Eclipse och åkte sen till Mälarbaden för att vara lite med Henke & Ludde.
Vi badade vid nån brygga nära där Henkes hus ligger ett tag. Jag kom hem vid 22.30 tror jag, och började
packa till Gotland!


Gooooooooood lunch!


Waynes innan bion!



White Chocolate Dream Frappuchino! (rekomenderar inte!) :(

Mathilda efter badet!

Jag älskar Eclipse!

Postat av: mathilda

afifan jag älskar eclipse meeeedd!!:DDD<3

sötis dag :)) <3

2010-07-14 @ 22:49:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin