IDAG! (100 INLÄGGET)♥

Hell-o! :)
Today vaknade jag av mitt alarm klockan halv åtta och sen dess har jag nördat ett dataspel :thumbup:,
fixat lite med bilder & bloggen och tagit en cykeltur till Tuna Park. Det tar bara 10 minuter från där jag 
bor! Jag letade efter en klänning som jag redan har i blå men ville ha i rosa också och
jag hittade den men det var inte lika fin och satt inte lika bra... :thumbdown:
Det kan ha varit för att jag inte har en så bra hårdag idag så jag kunde ha köpt den iallfall
eftersom den bara kostade 99 kronor men jag ville inte slösa!
Ha det bra! :cool: ------> Jag älskar smileys med solglasisar, haha :D
 
 




Colbie Caillat - Bubbly



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin