DAG 1 IN THE GOTLAND

Vi kom fram med båten kl 3 nån gång och gick då direkt till Almedahlen. Vi gick runt lite i stan där ett tag och sedan när kl slog halv 7 spelade Money Brother innan Mona Sahlins tal började. Hennes tal höll på i 40 minuter!!!!!
Jag höll på och dö! Sedan gick vi förbi ett SVT tält där Alexander Bard satt, hahah! Sen åt vi på en restaurang och åt efterrätt på ett glasställe med 140 olika smaker! Men nu kommer bilder från resan!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Mina glassmaker: Cheescake Blåbär & Citron Sorbet

Bilder från idag kommer nog imorgon, så ni vet! :D


Postat av: elincarlsson

den där glassen frestade en elin som jag .... :)<3<3<3

2010-07-11 @ 20:32:35
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin