400 DEGREES!

Jag sitter här i mitt vardagsrum under taket på min familj och det är hur varmt som helst här inne!!!
William sitter på sitt rum och lirar med sina kompisar på GTA, tror jag.
Eller så var det COD, har inte så bra koll, hahah! :)
Mamma sover och jag tittar på Glee online!
Men på den sidan jag är på får man bara se 72 minuter
gratis och sedan vänta 54 minuter innan man kan
se mer. Får se om jag kan hitta en sida som är helt gratis
så att jag inte behöver vara vaken så länge!

Hoppas alla har det bra!


Postat av: ELIN

sv: japp, det var jag som visa henne bikinin ;) haha, hittade du något bra på ica eller vart du skulle när jag mötte dej idag ? ;)<3<3

2010-07-16 @ 21:03:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin