05.51

Hej. Nu är klockan snart 6 och jag har precis gjort klart mig. Om 45 minuter kommer mormor och hämtar oss och sen åker vi till tågstationen för att påbörja vår resa till Gotland. Jag är jätteexcited!
Jag tar med mig min kamera och sladden till den så att jag kan ladda upp bilder till Erik's dator.

Ni får alla ha det så bra så, hörs vi lite senare!


-S-

Postat av: elincarlsson

ha det såå bra ! :D<3<3

2010-07-08 @ 18:56:46
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin