I ♥ QUESTIONMARK WRITTEN ON THE BACK OF MY HAND.

Well, hellooo! Nu sitter jag här och lyssnar lite nördar sönder Taylor Swift's nya singel som nu går att köpa
på iTunes i Sverige! Den är så himla bra! Har satt den på repeat, haha! Jaha, jo jag hade ju
tänkt att jag skulle kunnat sett Valentine's Day idag utan att nästan kissa på mig för att en liten läsk
på amerikanska biografer är lika big som Pinnocios näsa! Satt och skakade hela bion. Folk tillochmed vände sig om för att de inte kunde äta sina popcorn som studsade ner på golvet! Okej tillbaka till saken; Men då ska ju alla exemplar vara uthurda i den enda automaten i HELA Båstad! Så jag hyrde 'He's Just Not That Into You' eller 'Dumpa Honom' som den heter på svenska (nice översättning).

Komedi, jordgubbar & mörk choklad med passionsfrukt. Så typiskt mig!

-S-


Postat av: isap

sv: tack så mycket :)

2010-08-09 @ 13:47:59
URL: http://poned.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin