TEEN CHOICE AWARDS 2010

Hell-o!
Jag har Gleefeber! Jag tittade på de fyra eller fem avsnitt igår på megavideo! Jag älskar
Rachel Berry's Lady Gaga-outfit i Theatricality! Musiken i det avsnittet är bra!
Jag tittade även på Teen Choice Awards 2010 på YouTube! Det var skitkul när Katy Perry
gjorde sitt spagat och sen filmade de en annan del av scenen och då hörde man "Take me
off the stage! Take me off the stage!" Men Katy vann priset för bästa singel för California Gurls,
Taylor Lautner för bästa leende, Selena Gomez för bästa komediserie och Taylor Swift vann
fyra priser pch en massa andra priser delades ut! Värt att se helt klart! OCH, just det ja,
för bästa animerade serie vann Family Guy och han som har skapat det hela gör rösten till Stewie
gjorde den rösten när han tog emot priset!!!
Ja, musik annars? Jag lyssnar på Mine med Taylor Swift hela tiden. Jag skulle gärna dela
den med er men den enda versionen som finns på YouTube är en gnutta uppspeedad för att
YouTube inte ska ta bort den. Men även om den hade funnits på YouTube i vanligt format hade
jag iallafall betalat för den! Den är #1 på iTunes i hela USA! #1 i Sverige är just nu Love The Way You Lie
med Eminem och Rihanna!


Köpt fyra dagars sedan. 100 plays...

Idag fick jag hänga med ut och handla! Yesss! Självklart var vi tvunga att göra ett stopp vid mitt nya
hem som jag älskar (Apoteket) för att köpa mina älskade BafucinMint!

Min nya nyckelring! Den finaste färgen av de som fanns. Thanks mom!


She (For Liz) - Parachute ♥

-S-

Postat av: Mathilda

sv: haha ja det kan vi göra :* <3<3<3

jag vill också se teen choice awards, men jag fattar inte har det redan gått på mtv? så reklam på det här om dan :S <3<33

kan vi inte vara på måndag? jag är bort hela helgen :( <3<3

2010-08-12 @ 13:58:05
URL: http://weryme.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: bla bla bla ;P <3<3

2010-08-12 @ 17:21:08
URL: http://weryme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin