MAKE A WAVE

Hög feber, extremt ont i huvudet & halsen och äter ingenting. Det är mitt liv just nu. :(
Lasse fyller 80 år idag (wohooo!) och som vanligt blir det alltid fint väder just denna dag. Jag gick
upp som vanligt och köpte frallor på morgonen men åt inte min. Försökte pressa i mig
några hallon och lyckades få i mig två st. Dricka gör jag men det är jättesvårt att äta och
jag blir inte hungrig så glömmer bort att äta. Mamma, William, Erik och Lasse åkte nyss iväg
till golfklubben för att äta lunch där. Jag fick inte följa med. Så nu är jag ensam här. Lite
läskigt eftersom jag aldrig har varit ensam i det här huset. Men det är ju ljust ute så :)
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! :D

lovelovelove ♥


Postat av: Mathilda

neej du får inte vara sjuk :(<3

saknar dig! kom hem snart:* <3

Krya Krya:*<3333

2010-08-10 @ 15:47:10
URL: http://weryme.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: ne varför , roligt ju ;P <3<3



sv: hahah lika beroende som jag nu elr? ;P<3<3

2010-08-10 @ 17:26:07
URL: http://weryme.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: ja kanske, jag och hanna pratade också om det ;P <3<3

2010-08-10 @ 20:49:41
URL: http://weryme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin