MONDAYYY

Efter det förra inlägget tog jag en låång joggingtur vid stranden. Jobbigt men skönt! 
Sedan tog jag en dusch och åt lite lunch! Annars har jag tvättat alla fönster på ena halvan av huset och William på den andra,
varit uppe och köpt potatis och lite annat!
Igår kväll tog jag inte så mycket bilder på ridesen så jag tog bilder på alla rides vi åkte från Google!

 
THE ROLLER COASTER: Rolig bana med låååååga stup! Jättekul och inte så läskig!

THE DRAGON: Man sitter i ett sjukt obekvämt säte för tre. Först så börjar den gunga
samtidigt som podiet snurrar. Sedan blir gungarna högre och högre tills man gör
volter! Sedan så saktar den ner och man tror att den är slut men så börjar den igen!
Jäääättekul men gör sjukt ont att åka! Fast vi åkte den flera gånger i alla fall, haha!

THE MONSOON(vi kallar den Alibaba): Man svischas fram och tillbaka,
basically. Kanske ser tråkig ut men den är jättekul! 12 meter som högst!

THE STAR FLYER: Man åker upp för ett torn som är 80 meter högt samtidigt som
man snurrar runt ganska fort. Sedan åker man ner en liten bit och sen upp igen! 
Man får en vacker utsikt på hela Köpenhamn. Äckligast på kvällen!

THE DEMON: Bästa åket! 2 loopingar och sedan en stor skruv + annat!
Dåligt att det alltid är jäättelång kö och att banan går på typ 30 sek...

THE GOLDEN TOWER(Fritt Fall): Den här b...Måste jag?
Alla vet väl hur Fritt Fall går till? ;) Om inte så kan ni se
filmen på Tivolis hemsida ------>HÄR!

Det var det vi åkte! Det finns andra filmer från de åken jag nyss visade
på samma sida som jag länkade! HÖRS SENARE! :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin