HOME SWEET HOME.

Konstigt. Det första jag gjorde när vi packat ur vår proppfyllda bil var att städa mitt rum (?). Jag dammade min bokhylla och omorganiserade den. Nu är den så mycket finare och jag känner att, hur ont det än gör att säga det, jag är redo för ett nytt skolår med min nya, fina almernacka med egen designad framsida i högsta hugg! Sedan tog jag en dusch och sen åt vi samtidigt som vi tittade på simhoppen på TV. Jättespännande! Men nu ska jag chilla lite med Sims (I'm a freak and I'm proud! ;)) och Erik ropar på mig när hopparnas fötter närmar sig vattenytan. Alltså när tävlingen närmar sig sitt slut. PUSS!


Postat av: elincarlsson

härligt att du är redo för skolan ;)<3<3

2010-08-14 @ 20:23:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin