EN BLOGGANDE ÅTTAKLASSARE


Jaså nu har man börjat åttan. Förlåt att jag inte bloggar så mycket just nu. Ska bli bättre.
Den nya bloggdesignen jag jobbar på tar extremt lång tid. Blir nog inte klar den här
månaden så den designe njag har nu blir kvar ett tag! Idag hade vi upprop kl 08.15 och
slutade sedan en timme senare. Då åkte jag och tjejerna ner på stan och fikade och lite så.
Sen jag kom hem har jag tittat på en massa kläder till träningen. Kunde inte bestämma mig
alls! Träningen börjar kl 18.15 och jag tar med mig min kamera så jag kanske får några bilder
och, om jag har tur, en film? :D

Postat av: elincarlsson

sv: ja det hade vi :*<3<3

2010-08-24 @ 18:51:57
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin