ANOTHER DAY WERE I HAVE ABSOLUTELY NOTHING TO DO.


Jag har nyss varit ute och jobbat i trädgården med Erik och sedan den senaste halvtimmen har jag försökt med alla knep att få till någon typ av outfit-bild med det är helt omöjligt. Min webbkamera har nämnligen inte självutlösare så då blir det lite svårt! :) Usch! Jag hatar dagar som idag! Det verkar som att alla roliga människor och andra övriga alltid har någonting planerat. Har jag rätt? Det är inte mpnga dagar kvar tills skolan börjar och även fast jag längtar liiite så vill jag fortfarande ta vara på de få dagar som är kvar. Det enda jag har planerat för den här veckan är att vara med Anna någon dag och att vara med Mathilda imorgon om allt går som planerat. Eftersom vi inte har setts på ett tag, Thilda och jag, så ska jag ha med mig en liten överraskning till henne...:D
SEE YOU LATER!

Postat av: Mathilda

namne vad sööt du är :* <3<3<33

2010-08-15 @ 20:21:26
URL: http://weryme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin