INGA NYA BILDER :(

Tyvärr har jag inga bilder eftersom jag inte har
min kamerasladd med mig, men så fort jag
kommer hem ska jag ladda upp bilder jag tog
på bl.a trädgårdsmässan! Just nu sitter jag hemma
hos pappa och njuer av solen! Jag tror
faktiskt att vi ska ut och plocka blåbär idag för
vi pratade om det igår men jag vet inte...
Jag sitter också och sms:ar med Elin. Lucas är
inte lika hyper idag men jag är fortfarande arg på
honom för igår. Han rev mig så hårt att jag
fick ett ärr! Han är dum! :(

Okej så jag har inga nya bilder. Meeeeen,
jag har gamla! Haha, det är ju nästan roligare! :cool:


2005. Jag tror att vi var på någon färja eller nått. Det kan ha varit
på båten mellan Stockholm och den "ön" där Skansen och Gröna
Lund ligger :D




2006. Jag och gråhårige pappsen. Haha, han kommer inte bli glad
för att jag kallr honom för det haha :)



2007. Jag, den gråhårige tomtenissen (pappa) och William i skidbacken.
Ni vill inte se mig åka skidor, jag varnar er. Men ni kanske har. Om ni
någon gång har varit och åkt i Barnbacken eller Familjebacken i Hundfjället
och ni då har sett någon rödklädd sak komma farande rakt ner i en väldans
fart som ropat : "UR VÄGEN!" och sedan åkt rakt in i Värmestugan, kan det
- med väldigt stor chans - ha varit jag.




2007. Jag tror att den här bilden är från den stugan vi bodde i i Tandå-
dalen men är inte riktigt säker. Jag tror att jag garvade åt Sonnys
skämt :D



2007. Jag och pappa när vi var ute och fiskade. Jag tror att vi var i Oset.
Nej vänta, vi kanske inte fiskade, jag tror vi grillade och matade änderna..
....hmm..:question:



2007. Vi firade mig och William vid lekparken där pappa bodde förrut.
Gud va liten jag var för bara tre år sen...



Fortfarande 2007. Många bilder därifrån. De här bilderna var tagna
efter mamma och Eriks bröllop. Jag som trodde jag hade börjat
använda smink då, men tydligen inte. Det var den här dagen som jag
fick guldarmandet som sedan blev stulet :(




2007. Jag och farmor på midsommar. Jag hade lockat håret och haft
premiär avnvändning för min första mascara som William gav mig när
jag fyllde elva. Farmor, Sandy och jag gjorde en vacker krans
som inte bara jag avände.... (titta på nästa bild)



...utan också Uffe, plastfarfar :D



Sandy & Freddy & jag & bror & far efter alla midsommardanser :)




2007.Den enda bilden jag faktiskt kan ladda upp. Dom andra bilderna från
Birka Paradise är sjukt fula. Den här är inte så vacker heller men den
är bättre än dom andra :)



2005. Den här bilden är väldigt gammal, hela fem år! Men jag älskar
japanska körbärsträdsblommor och jag tror att det är sånna i
bakgrunden :rolleyes:



2004. Jag & William var med pappsen på den stora svampen i Örebro
sommaren 2004.



2004. När man var så här liten var allting så mycket lättare.



William håller med mig :)



2004. Jag och Anastacia (hon hette så!) lekte fotomodeller.



Fler bilder kommer snart. Nya bilder :)
-S-




Postat av: elin carlsson:*

vilka roliga bilder;)

härligt att se:)

2010-04-19 @ 15:17:59
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: The Boss, dvs pappa

"den gråhårige tomtenissen"



fnular visst är det väl ngn som fyller år nu i maj.....

Ja visst ja, William!

2010-05-25 @ 14:11:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin