I LIKED THIS MONDAYY

Hallå!

Jag tittar på Ghost Whisperer. Sorgligt. Jag älskar
den serien!

Mina benvärmare har kommit! Jag kan ha på mig dom idag!

Elin och jag skrev ett brev idag till alla föräldrar om Mälarvik. Jag
hoppas att vi kan åka dit för det skulle vara jättekul!

Det kommer vara väldigt mycket träningar just nu så jag är glad att morfars
begravning är efter avslutningen. Den kommer bli sjukt bra, tror jag iallafall. 
Korografierna är jättebra men en person kommer saknas i publiken. Pappa.
Och jag är arg på honom för det!! 
Men men. Nu kräver mamma datorn av mig så jag måste gå.  

Det var allt för mig just nu!


psssst! Elin, du ska kommentera! :)

-s-


Postat av: elincarlsson :)

klart jag kommenterar :) ;)

synd att det inte blev någon mälarviiik :(<3

2010-04-20 @ 17:20:36
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

jaa, eller hur! att vara i mälarbaden är inte alls lika kul. men vi får ju åka till hösten :)<3

2010-05-02 @ 11:36:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin