ÄLSKAR LATINO


Hej :)

Har nyss haft latino. Eller ja, för två och en halv timme sen men
iallafall. Jag älskar latinojazzen! Men det blev lite rörigt idag
eftersom vi var båda grupperna men fortfarande kul.

Imorgon är det träning från 16.30 till 20.30. Kul! Men innan
har jag utvecklingsamtal vilket inte är lika kul men men :)

Förresten, är det någon annan än bara jag som tycker
att man ser hemsk ut utan smink? För bara 2 år sedan
gick jag osminkad till skolan och fester och allt. Nu
kan jag knappt gå ut för att hämta posten utan att
ha mascara på mig. Varför? :)






Var bara tvungen att lägga upp en bild på Elin's
sovtum i USA eftersom jag saknar det så mycket.
Och Elin också såklart haha :)


pssssst! Cajsa kommer om en vecka. Jippiiiieeeee!





-s-









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin