36 PEOPLE CHECKED OUT MY BLOG!

Elin har berättat så mycket om sin statistik så jag tänkte att jag skulle göra det och
blev chockad när jag
såg att jag hade haft 36 besökare en dag. Visste inte ens att någon läste något av 
det ointressanta liv jag skriver om, nämnligen mitt. Men jag hade fel!

Kom ganska nyss hem från latinon och extra-träningen
till uppvisingen den 6 maj i Stålfors.
Den stora föreställningen är den 15 maj på teatern för de som är intresserade :)

Men nu kommer lite nya bilder som jag lovat. Om ni vill se bilder från trädgårdsmässan
klickar ni på fliken "NEWS".



Örebro på våren är vackert.



Örebro slott. Tyckte bilden blev tillräckligt fin för att lägga upp den
och visa den för er :)



Moi!



Detta bestod min helg av. Att gosa med Lucas som jag inte hade
gjort på två månader. Men det kom med ett pris: en
sönderriven hand :(


Mer bilder kommer nästa gång jag använder min kamera. Direkt den gången,
jag lovar!

-S-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin