yours for all eternity

Det tog mig 10 dagar att bli din.
Det tog mig 9 sekunder att älska idén av dig och mig.
Siffran 8 står inte bara för dagen det blev du och jag, utan också för evighet: 
7 månader...
När vi firade 6 månader gav du mig en löftesring.
5 dagar är den längsta tid vi spenderat ifrån varann.
4 ord du hör varje dag är "jag älskar dig förevigt"
3 dagars facebookchattande och smspratande tog det för oss innan vi gick hand i hand.
Det tog mig 2 veckor att säga jag älskar dig.
1:a kyssen är något jag aldrig kommer glömma..


Förevigt vi två, älskling. Jag älskar dig så mycket! Du är allt.

Postat av: mathilda

åååh grattis!! ni är för galet söööta!

2012-05-08 @ 17:12:12
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin