we're meant to fly

Stort förlåt för hemsk uppdatering men har mycket på gång. Men något som alltid piggar upp är vädret som är sådär löjligt gött, strålande solsken rakt igenom! Drömmer om att denna månaden ska gå i ett så vi får sommarlov då jag hoppas på obligatoriska måsten som lata dagar på stränderna, simmande i havet tills fingrarna skrynklar, långa skrattfyllda nätter med de bästa, grillat, moppekortet klart (!!!) och sommarjobb + miljoner annat smått och gott..










Postat av: mathilda

saknar dig!!!

2012-05-06 @ 19:14:38
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin