jeffery campbell

ph weheartit.com

Hur mycket skulle jag inte göra för ett par som dessa? De är ju bara smått fantastiska!
Gårdagen spenderades tillsammans med pojkvännen och en picnik på stranden - trots den kyliga vinden! - där det gnagdes på grillade revbensspjäll, åts av jordgubbar och choklad innan vi sprang in innan regnet kom för att se på Pirates. Den här dagen har dock endast gått till plugg. Och plugg. Och sen lite plugg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin