straight down the line


Oräkneliga avsnitt av Grey's Anatomy, hostattacker, nersnorade näsdukar och extrem uttråkning har hela veckan bestått av. Nu sitter alla skolbarn i sina bänkar och bara väntar på att klockan ska ringa ut så att de får påsklov medan jag bara helst av allt bara vill sitta där i skolbänken. Är så trött på att vara hemma!

Men kläderna jag beställde från H&M har trillat ner i brevlådan och jag har redan hittat drömklänningen till balen så något har jag allt att glädja mig åt!

Postat av: Elin Carlsson

Det gick hur bra som helst! Tjänade 6000 typ om inte mer ;) typ 6000-7000 :D

2012-04-01 @ 14:24:16
URL: http://carlssons.blogg.se/
Postat av: Mathilda

BLOGGA MER.

2012-04-03 @ 18:30:38
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin