Young, wild & free

Trots att man är lagom trött efter två kvällar/nätters festande går vi in på kväll nummer tre. Sitter just nu hos Elin med ett gäng goa tösar och pågar innan det blir dansande på Madison!

Får tyvärr köra på flip-flops på dansgolvet då skoskaven är större än Barack Obamas näsa och fick en glasnost i foten igår. Men kör på ändå, man slutar bara nian en gång! Förlåt för att deg bara blir tråkiga mobilbloggar just nu men lovar att bomba bloggen så snart som möjligt med bilder från balen.
Fieesta!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin