sing to me the song of the stars

Fy vad jag hatar vaccinationstillfällena för LHC (livmoderhalscancer). Det gör så hemskt ont. Visst, det är ju självklart bra att göra sig riskfri inom det området men måste det göras via spruta? Och nej, jag är inte spruträdd men undrar bara varför inte sköterskorna kan bli lite kvalificerade och pricka rätt med nålen istället för att försöka 13 gånger innan det funkar. Och varför spruta? Suck. Så obehagligt att känna den feta nålen gå genom huden och sen att något sprutas in. Självklart ska jag också bli yr och få en öm vänsterarm jag knappt kan röra. 
 
Nej, vaccinationer gillas inte. Dock är resultaten bra ;)
 
Har just spenderat två timmar framför So You Think You Can Dance och herregud vad jag älskar det programmet! Hur kan de vara så bra?! Min dröm är att vara tillräckligt bra att kunna stå på den scenen och inte totalt skämma ut mig själv. Bara nerverna som ska sättas i styr vilket nog kommer ske om en så där 2 miljoner år haha.
 
Godnatt på er, lång jobbdag imorgon vilas upp i ny säng. Lycka! ♥

Postat av: mathilda

snygg du är!!!
när kommer mitt brev hurru??

2012-06-28 @ 13:10:51
URL: http://beachbabyy.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin