q/a

Kimmy
Tack finis! 
Vad använder du för program till att redigera dina bilder? :)
 
SVAR:
Jag använder mig tillmestadels av fotoappar på mobilen! Självklart är favoriten Instagram men är också väldigt fast vid pixlr-o-matic som jag tycker är helgrym. Annars görs snabbredigeringar i iPhoto på min Mac.


Anna
åh va fin! hur gjorde du den?
 
SVAR:
Tack så mycket! Min drömfångare gjorde jag med hjälp av en träring, tråd, lim, dekorationer (fjädrar mm), några tålmodiga timmar och stadiga, kreativa händer. Dock kom superlimmandet med ett pris, nämligen ihop limmade fingrar så ta det lugnt med limtuben ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin