glad midsommar

Vaknade upp med hopp om att vädret kunde vända men det är nu som bortblåst. Regnet öser ner.. Men förhoppningsvis blir det en underbar midsommar i alla fall! 
 
Föräldrarna åkte hemifrån kl 5 imorse för att ta en runda på golfbanan. Sen de kom hem har jag bara hört snarkningar från sovrummet. Okej, glad midsommar på er också sömntutor har jag velat ropa haha. 
 
Inte ens en midsommarlunch har vi fått! Nej ni, nu får jag banne mig ta i med hårdhandskarna! 
 
Puss! ♥
 
 
Midsommarafton förra året. Emma, Cajsa, Elin och jag.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin