6 juni

Resan från mammas mobil till mailen blev en skakig väg så bilden blev tyvärr lite suddig.

Hej på er! Nu är jag tillbaks hemma efter att ha dansat riverdance på nationaldagsfirandet i Boarp! Pga att jag var sjuk så länge kunde jag bara vara med på en av danserna men det dög bra för mig! Kommer en till show nu i sommar också och där blir det massor med dans för min del och fötterna skriker av glädje!

Ikväll blir det nationaldagsmys med god middag och sen Grey's! Ha en superbra dag och hälsar min gamla saknade klass som är på sin klassresa idag jag tyvärr inte kunde vara med på. Ni är bäst, puss ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin