gotland

Då bär det av till Gotland! Tidsoptimisten här är redan packad och klar, tack och lov. Resan tar väl sammanlagt 8 timmar och sen befinner vi oss i Visbys soliga hamn. Vi kommer stanna där i en vecka, lite längre än vi brukar, och under den tiden ska vi strosa runt på gatorna, åka på vattenland, sola i stora mängder och köra runt på ön. Och självklart äta en massa gott på våra favoritrestauranger där. Kommer även ha tid att träffa en väldigt saknad vän jag inte sett på 9 månader! Bloggen kommer nog få lida lite då jag inte är säker på att vi har internet i stugan vi bor i men det får det bli ändring på när vi kommer tillbaks. 
Peace out. ☮ 

Postat av: Elin Carlsson

najs med gotland hörru! när du har kommit hem därifrån så vill jag och mathildis komma ner till dig i några dagar! Får vi de? :D

2012-07-01 @ 22:49:56
URL: http://carlssons.blogg.se
Postat av: majagranlund

åh jag ska till gotland på söndag i en vecka! Du får ha det så bra däääär finis! :D

Svar: åh tack detsamma! vad ska ni göra där? :D finis kan du vara sjääälv!
Sigrid Bernulf

2012-07-03 @ 15:19:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin