sista dagen i rom



Hej på er! Dagen har bestått av rundtur i kyrkan St. Petri där poven bor (vi var där redan halv nio imorse!), frukt-kläd-och matmarknad, första italienska pizzan och shopping på Zara för min och mammas del! Kommer definitivt att bli en gigantisk bildbomb när jag kommer hem eftersom allting här är så vackert att jag bara måste visa er allt!
Men trots det har jag gått och fått hemlängtan.. Saknar mitt rum, Båstad, vänner och min underbara pojkvän jag inte sett på hur många dagar som helst.

Äntligen sprack solen upp idag så drar på mig shorts, nya vita stickade tröjan från Zara med öppen rygg och en Hermés scarf. Imorgon lyfter planet hem runt kl två så vi hörs när jag är tillbaka på svensk mark. Bacio!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin