avslutningsklänningar

För alla nior på min skola hålls alltid en bal/avslutningsmiddag varje år och har letat flitigt efter en klänning och fast jag hittade den för många veckor sedan, kan jag tyvärr inte visa er den eftersom min pojkvän står fast vid att inte se den alls innan balen så den finns gömd i bastun (shhh!), också känt som mammas garderob.

Men de här två här uppe är beställda till skolavslutningen! Vet inte vilken av dem det blir men älskar dom båda! Hade hoppats på en ljuvlighet från NastyGal men den var slut i min storlek.. Men balklänningen och de här kommer alla tre från nelly.com.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin