PHOTOBOOTHAR

När man har en Mac är det en självklarhet att när sin knäppa kusin kommer över i mindre än en dag, måste man ta tre hundra fula bilder! Jo som sagt så krashar Cajsa här i natt och åker hem imorgon så måste ju ta vara på tiden med PhotoBooth! Det är helt klart nackdelen för folk runt omkring en när man har en Mac, man blir beroende av PhotoBooth...Nej ni, nu ska vi ta och krypa ner och sova (okej, snart i alla fall!) Godnatt på er! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin