LJUVA LÖRDAG

Hello oktober! Tiden går sjukt fort, verkligen! Håller just nu på och packar och fixar en massa för ikväll blir det fest hos Clara! Vi ska köpa med oss mat och beroende på vädret som just nu består av en enda stor skinande sol och ett högt nummer på termometern så vi kanske sätter oss på stranden istället! Det blir jag, Clara, Ellen och Agnes en en massa annat gott folk, i stort sett samma gäng som på Madison. Vi tjejer sover hos Clara sen (mysigt!) så om jag inte får den jäkla blogg.se appen o funka så hörs vi nog imorgon. Kram på er och ha en jättefin lördag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin