LÅT MIG BERÄTTA SAGAN BAKOM SAGA

Heeeeej! En propp gick i huset i söndagskväll så internet och all el i köket och varmvattnet förvann. Det mesta förutom internet kom tillbaka sen i måndags, så har inte kunnat blogga men nu så!

Idag spenderades dagen efter skolan (med failat spanskaprov..!) med Clara, loooove you. I söndags fick hon hem världens sötaste och minsta kattunge i världen! De pendlade mellan namnen Svea, Stina och Saga men hamnade tillslut på Saga efter att döpt om sötnosen 3 gånger. Hon är så liten och söt att man blir helt kär! Hennes päls är mjukare än småbarns gosedjur och man smälter så fort hon får ögonen på en. Sen somnade hon i mina händer, så söt hon var! Tog massor med bilder på henne så nu kommer det en liten bildbomb!

Efter att jag var hos Clare åt vi middag hos hennes mammas bästa vän. Han hade en massa goda rester kvar såsom goda ostar vi smälte, en sallad med sugersnaps, svamp, paprika och rullar med prusciotto och salami och färskpotatis. Mumsigt värre! Sen blev det riverdance för min del och core-träning på friskis för Clara och Agnes! Nu ska jag nog ta och sova så godnatt på er! ♥







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin