ÖREBRO



Jag och pappa gick ut i stan runt tolv. Första stoppet var på Dans&GymShoppen där jag hittade mig ett par nice dansskor! Sedan gick vi vidare till det nya köpcentrat! Har ju inte vart här på 5 månader, har missat en massa! Vi tog en fika med. Pappa beställde en semla han bad att få i en skål med mjölk (ni vet, på det gamla klassiska viset) men killen bakom disken tittade på honom som om han var från mars då, men lydde i alla fall haha! Själv drack jag en god kopp te och en blåbärsmuffin! Mer inlägg är på g, för vi tog en genväg hem och stannade in our old neighbourhood...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin