HALLOOOOJ!


Haha, "halloj" är typ det fulaste sättet att säga hej på. Men jag gör det i alla fall.

Solig söndag! Men fortfarande snö...bajs! Men solen smälter nog snart bort det! Vem är den enda i hela världen som faktiskt sitter och gör skolarbete jag egentligen inte behöver göra en söndag? I AM!!! Så uttråkad är jag haha! Men på eftermiddagen kommer jag nog dra mig bort till Elin och repa lite inför vårt lilla uppträdande på UET om hon bara svarade på mina sms, haha!

Jag vet att det har varit dålig uppdatering men hart varit så deppig av vädret och ingen pepp eftersom alla bloggare har tagit paus! Kenza är nu tillbaka från sin men den sjuka Eline har inte bloggat på flera dagar nu så jag tänkte om jag bloggar kanske jag få upp henne på fötter igen ;)

Ha en bra dag♥ 


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: tack :)

2011-03-20 @ 13:46:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin