shopping spree! (except i didn't buy anything)



Ja ni, som ni ser så shoppade jag och mina kusiner loss idag! Okej, jag ljög nyss. ALLA dem här påsarna är mina kusiners! Det enda jag betalade för idag var min islatte på Waynes. Planen var att "ta en snabbtur på stan för att köpa ett iphoneskal och lämna tillbaka en topp" men det slutade med att mina kära shopaholic kusiner köpte skor, smycken, klänningar, jackor, toppar...RUBBET! Hahahah jesus. Funny day!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin