röda korset och nina prenker



Kom nyss hem från en liten kortis på stan. Erik skulle klippa sig och jag ville ta mig en titt på Röda Korset och hittade faktiskt ett par jeans jag ska visa snart! Efter att ha trallat runt där ett tag gick jag till Nina Prenker där Erik klippte sig, läste lite tidningar och sen kom också min kusin och skulle klippa sig!

Hela min familj klipper sig hos samma tjej där och när jag senast klippte mig där så slingade ju hon mitt hår men på ena sidan hade foliet glidit ner lite så det ser ut som jag har en cm utväxt redan (kan visa sen) så jag sa det till henne idag och ska få en till tid så hon bara ska fixa till det. Nu ska jag ta lite bilder på de fyndade jeansen!



Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack ska du ha :) första gången jag gjorde en animering i photoshop följde jag bara detta inlägg: http://megapixlar.blogg.se/2011/march/hur-du-gor-den-egna-grymma-animering.html#comment



Åh, tack så jättemycket!

2011-06-18 @ 16:29:23
URL: http://felliciiaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin