fy skäms


Ramlösa Mango, mums! Idag har jag inte gjort någon moppeteori, fy skäms! Får väl göra det imorgon då. Det är så tråkigt, jag sa till mig själv att den här sommaren ska jag ha så få lediga dagar som möjligt och spendera så mycket tid jag kan med kompisar eftersom om två månader så bor jag inte här längre.

Men ändå så var jag bara hemma och tråkade igår eftersom Clara blev sjuk och idag var jag till störst del också bara hemma. Imorgon var det planerat att jag, min bror och kusinerna skulle till Grönan med eftersom det ska regna imorgon så skulle vi skjuta upp det. Det finns inte många dagar kvar alls jag kan spendera med mina vänner och ändå så sitter jag bara hemma framför teven? Nej ni, nu ska jag ta och ringa lite vänner och boka upp mig heeeela veckan!



Postat av: Casy Lindell

fin blogg du har :)

2011-06-18 @ 22:10:36
URL: http://casylindell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin