hazienda

Jag hatar att vara mätt men det är jag just nu, efter en ljuvligt god middag med familjen på Hazienda! Som alltid på varje fin restaurang (om det finns) tar jag mitt favoritkött entrecôte och idag tog de andra tapasrätter. Ett jazzigt liveband spelade och sjöng, härligt! Nu ska jag ta och fundra lite på vilka bilder som ska sättas upp på min fina vägg...om någon av mina kära vänner har några fina roliga galna bilder får ni gärna säga till!

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

det ser mumma ut!

2011-08-13 @ 23:42:30
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin