BIBBLAN

Hej på er. Ja ni, just nu sitter jag vid en trög dator på ett tyst bibliotek heeeelt ensam. Det finns en fritidsgård här som heter Musteriet som William gick in på för att kolla läget lite. Sen gick jag dit och väntade utanför tills han kom ut så han kunde säga hur det var där inne (är lite blyg, känner liksom inga skåningar, haha) men det fanns bara killar där inne och enligt honom var de inte "min typ" av killar så han tyckte att jag kunde sitta här istället. Schysst, brorsan! Han ville väl bara ha sina nyfunna vänner ifred så han kunde få visa för dem hur duuuuuktig han är på att sjunga. Äsch, han hade ändå bara skämt ut mig! Fast det kanske egentligen är bättre än att sitta här helt själv men nu gör jag det i alla fall. Kikar lite på facebook och bloggar! Är förvånad hur snabb den här datorn är med tanke på att den tog typ 10 minuter att starta upp! Aja, mitt i allt tråkigt kan jag väl bjuda på en finfin bild, tycker jag ;) ...meeen sen insåg jag att det inte gick att kopiera något på den här datorn...nehe! Då får det bli ett rosa hjärta istället, gott folk! Ursäktar för ett enormt inlägg, hejdå







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin