BARNDISCO







 
Shiiiiit! Vårt grymma disco vart en succé! Det kom säker 60-70 barn, somliga mer dansiga än andra som mest satt och kolla på men det såg ut som om alla hade kul! Vi körde en massa olika lekar som limbo, danstävlingar, dans-stopp, hela havet stormar och tryckartävling. Så söta! Spelade in en massa filmer och på en av dem så säger en tjej "Det här är det bästa discot nånsin!" Och det var det. Tack klassen och barnen för en skitkul kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin