FÖRSTA RIKTIGA TRÄNINGEN

Usch! De första minutrarna av träningen var hemska! Min mage mådde inte så bra då. Men jag tog en kort paus och drack lite och sen vart det jättebra! Förra koreografin var Lady Marmelade och nu har vi If No One Will Listen med Kelly Clarkson. Helt annourlunda men jättekul med en sån fin och lugn dans till en sån vacker låt. Hoppas ni alla har det bra. Själv är jag lite sjuk men jag hänger kvar och hoppas på tillfriskning! Nu ska jag leta på lite nötter och titta på ett avsnitt av V.Ä.N.N.E.R. 10 sesonger. Säker 230 avsnitt. Myyyyyycket att välja på! Finns det någon annan V.Ä.N.N.E.R fantast där ute?


Postat av: elincarlsson

jag är tyvärr inte vänner fantast:)<3<3

2010-09-07 @ 19:54:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin