I GO BACK TO DECEMBER ALL THE TIME

För första gången jag gör ett blogginlägg via datorn via datorn på morgonen. Grattis till er som läser! Ja, idag är det måndag och denna vackra vecka får jag börja dansa och träna igen! Efter 5 plågsamma sjukliga veckor, äntligen! Idag kommer även Taylor Swifts nya album Speak Now ut i butiker i hela världen och även iTunes. Kan ju köpa den nu på iTunes men vill ha skivan i handen med lyricsen och bilderna och allt det! Kram på er, hörs om några timmar!


Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Vet inte vad den heter tyvärr, tog bara en från datan! xD

2010-10-26 @ 11:38:36
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin