den fina dagen med louise !

Morsning korsning!
Nyss tog jag en ducha de agua fría eller douche froide. Man kan också säga kalldusch ;)
Idag var jag med Louise. Vi har inte setts på trehundratusen år. Jag var excited över att se henne! :)
Vi träffades efter lunch vid monki och gick sedan till cafe sylvia. Vi tog en varsin coca-cola med Louise lyxade till det lite med en kokosboll också ;)
När vi var klara kankse en halvtimme senare, gick vi till Gina Tricot där jag träffade några gamla bekanta...
Sedan gick vi till Nilson där Louise provade Converse. Sen bar det av till det bästa...H&M!!!!
Båda två fyndade där. Louise köpte en kjol av någon slag och jag köpte två toppar. Eftersom jag hade klänning på mig idag så letade jag snabbt upp ett par shorts att prova med. Konstigt nog visade det sig att jag nästan gillade shortsen bäst! De var så fina och satt så fina på mig men jag hade inte tillräckligt med 
pengar i min plånbok så jag la undan de så får mamma köpa de åt mig imorgon :)

HÄR KOMMER EN BILD PÅ MINA FYND!


Den orangea toppen (den ser rosa ut med är neon-orange) kostade
199 kr & den gula kostade 49,50 ! Riktiga fynd enligt moi !


Haha, den här låten ger mig summer feeling !
Hoppas att alla har ett jättebra sommarlov!

Postat av: ELIN

nice med nya shirts :)<3

2010-06-28 @ 18:49:56
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

yesyes! :) <3<3<3

2010-06-28 @ 19:43:26
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin