min underbara helg

Nu har mina änglar åkt hem och även fast vi inte kommer ses på två månader kan jag ändå le åt tanken att vi haft en helt grym helg! Enormt mycket skratt, dansat hela natten lång tills fötterna gått sönder, tömt plånböckerna, suttit på stranden vid solnedgången och ätit en massa gott. Saknar er redan, gullebarn!

Postat av: Elin Carlsson

mina fina vänner!<3

2012-03-19 @ 21:41:59
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin