körtelfeber

I tre dagar har jag nu bara legat till sängs. Usch säger jag bara! Mår bara sämre och sämre för varje dag som går och med lite googlesökningar har vi kommit fram till att de två körtlarna på halsen, utslagen på benen och händerna, huvudvärken, den höga febern och det enorma hemska halsonda är alla tecken på körtelfeber. Har så ont i halsen att jag varken kan dricka eller äta. Det har redan gått över 36 timmar utan att jag ätit något och ändå är jag inte hungrig. Får se hur många gånger under veckan jag kommer uppdatera, men ska försöka att titta in i bland. Har även en sjuk älskling här med extremt hög feber som inte ens kan vara på sin prao den här veckan så det blir att ta hand om honom också. Hoppas ni mår bra, puss ♥

Postat av: Mathilda

neeeeeeeeeeeeeeeeej! du kan ju inte vara sjuk när vi ska komma!!!!!!!!!!!!!!!!1111

2012-03-05 @ 16:11:04
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin