dag 8 - det här får mig att gråta

❂ Många saker kan få mig att gråta. En sorglig film, när andra folk gråter, när folk gråter på film eller i tv-rutan, när man pojkvän säger underbara saker till mig, när jag själv inte mår bra eller när jag ser att andra inte gör det. Jag kan börja gråta när jag är trött eller när jag saknar någon. Konstligt nog kan också videos från mina favoritartisters konserter också ge mig tårar i ögonen för jag ser hur glada och lyckliga de gör sina fans. Eller när små barn gör supergulliga saker.

☀ Många saker kan få mig att gråta. Men sen finns det också de här hemska sakerna, som att se de svältande barnen i fattiga länder, höra hemska historier från folk som haft det jättetufft eller varit med om något riktigt hemskt.

❀ Här nedan kommer det lite länkar till saker, bra och dåliga, som får/fått mina ögon att tåras.

1 2 3 4 5 6



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin