11.03


Det sjuka livet är knappast något att skryta över. Att återhämta sig från körtelfeber är inte direkt en dans på rosor, extremt halsont och humörsvängningar och bara helt dödstrött hela tiden. Men nu har mamma kommit hem med gröna äpplen, hallonsorbet, mörk choklad, jordgubbar, grova tekakor, frysta bär till smoothie och en massa annat gott för att pigga upp humöret!

OCH de köpte även Breaking Dawn till mig! Jag är ett helt galet stort twilight-fan som läste alla fyra böckerna på mindre än ett år och såg alla filmerna på premiären på bio men sen flyttar vi ner hit och när den näst sista filmen kommer som jag längtat så mycket efter, så går den inte i Båstad så jag har fortfarande inte sett den! Men nu vet ni vad jag kommer bänka mig framför tillsammans med brorsan..

Puss på avstånd!

Postat av: Elin Carlsson

haha "puss på avstånd" :)

2012-03-22 @ 18:09:28
URL: http://carlssons.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin